Samsung E500 Gold goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E500 Gold goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Danique_is_braaf 31-01-2009
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 2 jaar, ben er op zich wel blij mee, de telefoon was al snel kapot ik fietste in een beetje regen en vervolgens deed mijn telefoon het niet meer terwijl hij gewoon in mijn broekzak zat die helemaal niet overdreven nat was mijn telefoon deed het niet meer en in de samsung winkel werd mij verteld dat het niet anders kon dan dat de telefoon in een emmer water was gevallen vanwege de waterschade en dat de telefoon niet gemaakt kon worden gelukkig had mijn oma een kennis die goed was met telefoons en die heeft m uiteindelijk kunnen maken, maar dat is dus al een minpunt. Ten tweede doen de knopjes het steeds niet dan moet ik elke keer de batterij eruit halen en mijn telefoon opnieuw aanzetten ook waardeloos dus, en ook valt het buitenste beeldschermpje steeds uit en kan ik dus de tijd niet zien, en de lak rondom het buitenste beeldschermpje was ook al binnen 2 maanden beschadigd. Nog meer minpunten dus, en dat voor zoveel geld best zonde!!!!!! En nog een minpunt is dat het geheugen snel vol staat!! Er kunnen dus weinig foto's video's en liedjes op!! De reden waarom ik er toch wel blij mee ben is de extra's speciaal voor de vrouw zoals foto's bewerken, vrouwenkalender, bootschappenlijstje, geurtype opzoeken en bioritme uitrekenen, verder is de telefoon niet echt bijzonder ofzo, en de foto's zijn wel van redelijke kwaliteit maar jammer dat er geen flits op zit het is dus moeilijk om savonds foto's te maken. ik vind er veel minpunten aan zitten maar de telefoon ziet er mooi en stijlvol uit en het geluid is prima en ik kan er gelukkig nog wel mee bellen ondanks alle minpunten!!!! Ik zou deze telefoon absoluut niet aanraden, dit is niet wat ik ben gewend van samsung, want normaal heb ik niets liever dan een samsung maar deze is waardeloos!

diaantje17 10-11-2008
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Heb deze telefoon nou al 1.5 jaar in het bezit..vind m nog steeds geweldig en geen enkele problemen mee gehad..
Echt Super !!

Queen Carolien 18-09-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Geweldig mooi toestel!! Zeker voor de vrouw die van prulletjes houdt. Je kan je geurtype opzoeken, je bioritme uitlezen, er zit een dames kalender in en een boodschappenlijst. Echt geweldig!

Het toestel zelf is ook zeer degelijk. geluid is duidelijk en helder, mooi vorm gegeven en kan tegen een stootje.

RonaldVC 20-05-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik heb dit toestel vorige week mijn vriendin cadeau gegeven, en ze is er erg tevreden/blij mee. Het is vooral het uiterlijk van het toestel wat haar zo bevalt..

Menustructuur is natuurlijk typisch Samsung, soms ietwat omslachtig en als je Nokia gewend bent is een sms schrijven in het begin een ramp. Maar niets waar je niet aan kan wennen lijkt me. Verder heeft het toestel een goed ontvangst, goed geluid en gaat de batterij erg lang mee. Nadeel is toch wel dat de trilfunctie niet in te stellen is samen met de beltoon, je kan de trilfunctie enkel instellen of in combinatie met eerst trilfunctie, daarna beltoon. De camera maakt redelijke foto's, verwacht er alleen niet teveel van..

Mensen die klagen over weinig geheugenruimte hadden dat voor aankoop ook al kunnen weten, 80 mb intern geheugen is zeker niet slecht voor een beetje muziek (gemiddeld 4 mb per mp3).

Al met al een echt typische ladyphone, die met zijn lederlook aan de voorkant net even anders is dan al die andere (meestal viesroze) in zijn segment. Zoek je dus een telefoon die er mooi en toch wel exclusief uitziet, en daarnaast ook nog eens foto's kan maken en mp3's afspelen, kies dan voor dit toestel..

Namens mijn vriendin beoordeeld:

Antoinette1970 14-04-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik vind het een waardeloos ding voor zoveel geld! heb dat ding nog geen 3 weken en nu al valt constant de binnenste display weg zodat je eigenlijk niks meer kunt want je ziet niet meer wat je doet. Ook het mms heeft vanaf het begin niet naar behoren gewerkt. Ik kan hem iedereen alleen maar van harte afraden.

Mandy27 23-03-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik heb het toestel gehad, maar ik vind het niks. Wat ik wel prettig vond is dat je altijd de tijd kon zien, dus geen gedoe met een zwart beeld.
Maar ik vind het klepje niet ver genoeg open kunnen, en ik vind het beeld te klein. Maar dat is persoonlijk.

asino 16-03-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

ik heb deze phone nu bijna een half jaar... maar wat een stom ding zeg... ik ben echt absoluut niet tevreden.. alleen al over het feit dat mn mp3list maar 13 nummers kan bevatten en dan het geheugen al vol is.. en der kan niet eens een groter geheugen in!! dan worden mijn verzonden smsjes niet automatisch opgeslagen, wat ik toch altijd bij elke telefoon gezien heb... verder zijn de oordopjes voor headset veel te groot en schieten steeds uit mn oren.. nee ik vind het echt een flinke miskoop.. en dat voor zoveel geld.. hij ziet er mooi uit ja maar voor mij is daar ook alles mee gezegt..

CD72 21-02-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik heb het toestel sinds november en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is mijn tweede Samsung en hier heb ik bewust voor gekozen omdat de eerste me goed bevallen is. Alleen merk ik wel bij dit toestel dat hij snel leeg is, als je het toestel los in je broekzak hebt zitten. Ik weet niet of er dan iets geactiveerd wordt door aanraking, waardoor de batterij leeg gaat. Dat vind ik tot nu toe het enige nadeel. Als het blijft, ga ik toch even terug met het toestel, maar verder is het een leuk hebbedingetje. Goede kwaliteit van het geluid, zowel bij de gesprekken als de muziek.

klien 12-02-2007
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Mooie stijlvolle telefoon. ik heb hem in het wit en ben er erg blij mee. Kreeg her en der veel tegenstrijdige informatie maar het antwoord is ja:

hij kan op speakerfunctie tijdens het bellen,

het is een triband

de foto van de beller komt (mits ingesteld) in beeld, ook op het voorste scherm.

MP3 als beltoon kan ook gewoon.

de klok al tekening verdwijnt inderdaad snel van het voorste scherm, maar er blijft een digitale tijdsaanduiding staan in blauw, met batterijinicator en bereiksignaal.

een gemiste oproep is niet zichtbaar op het buitenste scherm, maar een berichtje wel.

G is met de code makkelijk uit beeld te krijgen (zie eerdere berichten)

mooie menu's die naar eigen wens vorm te geven zijn en instellingen voor mms e.d. zijn voor de grote providers al ingesteld, kwestie van de juiste provider kiezen.

komt redelijk solide over. als je er netjes mee om gaat, zal hij netjes voor jou blijven!

fioontje1884 30-12-2006
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Heb de telefoon net een dag (de witte versie) en vind m helemaal geweldig. Ik
heb me ook helemaal kapot gelachen om de functie waarmee je fotos kunt bewerken
met make up en ander haar enz.
Heel goed te bedienen, het geluid is super.

Het enige nadeel vindt ik dat je het achtergrondje van het externe beeldscherm
niet voor altijd kan laten staan, die is binnen 2 seconden weer weg als je m
dichtklapt.... maargoed, geen ramp ofzo!

Toptelefoontje

yvonne68 26-11-2006
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

ik heb de sgh e500 sinds gisteren, en ik moet zeggen.... echt een beauty !!
ben nog aan het emmeren met de wap instellingen, maar als ik die heb, kan ik
hem aanpassen aan mijn eigen smaak, qua achtergondjes enzo.
Kraakhelder geluid, mooie scherpe fotos, echt een toppertje!

Suzie 26-11-2006

Sinds een tijdje hebt ik de Samsung E500 pink ribbon, ben er erg blij mee!!! :D
Alleen een ding snap ik niet... na de code ingetoetst te hebben verdwijnt idd
de G in het scherm... maar als je dan de telefoon een keer helemaal uitzet en
weer aanzet staat hij er ineens wel weer!?! De code invoeren is dan de
oplossing om hem weer we te krijgen maar als je hem dan weer aan- en uitzet is
ie weer.. Beetje vervelend is dat wel! Ook jammer dat je je sms toon niet kunt
veranderen want die vind ik nogal suf bij dit toestel...
Verder een top telefoon!

Margrietvanhek 08-11-2006
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

ik heb de telefoon sinds gister en hij bevalt prima. Al eerder een samsung
gehad en net zoals de vorige is deze heel gebruiksvriendelijk. Ziet er goed uit
(in het wit) en foto's zijn van prima kwaliteit. Veel leuke extra's. Hoop
alleen dat 'ie'tegen een stootje kan.

Bloody Mary 20-10-2006

Ik heb mijn E500 nu een week. Het was moeilijk een waardige opvolger te vinden
voor de T500, maar ik ben behoorlijk tevreden. Het eerste model van de E500 is
ontworpen door Versus (Versace) dus dat is erg leuk. De E500 heeft veel
mogelijkheden, maar een paar dingen zijn een beetje raar: de roze kalender
werkt alleen als je cyclus tussen 28-35 dagen zit (heb ik toevallig niet), de
buitenste display verdwijnt als je aan het bellen bent, en de ingestelde
'analoge klok' verdwijnt na enkele seconden (de knalblauwe digitale klok
blijft). Ook de interne display is maar tot op zekere hoogte aan te passen. De
game Bejeweled die erop staat is een demo en kun je niet fatsoenlijk spelen
(tenzij je wilt betalen). Verder zijn de instellingen goed aan te passen aan je
eigen voorkeuren, en het downloaden van muziek en plaatjes via Bluetooth gaat
erg goed (bestel bv een Bluetooth dongle als je dat niet op je PC hebt). Na
gebruik wel je Bluetooth uitzetten! Al met al een aanrader (de ketting van
Otazu moet je los aanvragen, en heb ik nog niet in mijn bezit).

M81 26-09-2006
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ik heb de telefoon sinds gisteren (Witte) en kan er dus nog niet heel erg veel
van zeggen. Hij is wel supermooi! Beter dan de e530. Veel luxer oogt ie. Verder
idd veel mogelijkheden en ik was ook al op zoek hoe je de G kon verwijderen, mr
dat kan dus blijkbaar niet ;) Ik vind het echt een toptelefoontje. Was even
zoeken waar ik de Otazu ketting kon bestellen, maar die staat inmiddels op de
site van samsung. Ik ben er dus erg blij mee!

krisje 24-09-2006
Geschreven voor: Samsung E500 Gold goud

Ben nu ongeveer ruim een week de trotse bezitter van dit super vrouwlijke
mobieltje. Hij is echt super! Kraakhelder beeld, goed geluid, gewoon toppie.
Alleen beetje jammer dat ook bij deze de g van gprs in het scherm bijlft
staan maarja. Het voorste display moet een spiegeltje zijn, maar dit stelt niet
zo heel veel voor. Voor de rest zijn er eingelijk alleen maar voordelen! Zitten
echt super veel mogelijkheden op en echt alles is wel naar eigen wensen te
wijzigen. Echt een toppertje!!!